ZADANIE TRENERSKIE NR 1: stworzyć moduł edukacyjny dot. komunikacji niewerbalnej na bazie analizy odpowiednich momentów z wybranego z poniższych filmów:
Dersu Uzała; Akira Kurosawa
Drzazgi; Maciej Pieprzyca, Sprawa się rypła ; Janusz Kidawa
Królowa aniołów; Mariusz Grzegorzek
Samotność długodystansowca; Tony Richardson, Pętla; Wojciech Has
Opowieści księżycowe; Kenji Mizoguchi
Niebo nad Berlinem; Wim Wenders, To; Tommy Lee Wallace
Pingwiny z Madagaskaru: Misja Świąteczna; Gary Trousdale, Stowarzyszenie Umarłych Poetów; Peter Weir
Pola śmierci; Roland Joffé
100 dziewczyn i ja ; Michael Davis, Helikopter w ogniu; Ridley Scott
Bestia z otchłani; Pat Corbitt
American Pie; Paul Weitz
ZADANIE NR 3: stworzyć artystyczną zabawę team building na koncepcji tekstu do jednego z następujących utworów muzycznych:
Moody Blues, The, Days Of Future Passed, Perfect, Jestem
Deep Purple, Purpendicular, Ziyo, Graffiti, Stereophonics, World Gets Around
Dead Can Dance, Within The Realm Of A Dying Sun, Dire Straits, Live At BBC, Sting, …Nothing Like The Sun
Led Zeppelin, IV
ĆWICZENIE NR 3: – Kwestia prawiudłowego spisywania nieintuicyjnych informacji. Przygotować adekwatną dla typowego pacjenta zasadę aplikowania wybranej zponiższych leków:
41.0, Antagoniści wapnia – pochodne dihydropirydyny
209.0, Korykosteroidy do stosowania do oczu – produkty jednoskładnikowe i złożone
178.3, Leki przeciwpsychotyczne – kwetiapina do stosowania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
166.1, Leki przeciwpadaczkowe do stosowania doustnego – lewetiracetam – stałe postace farmaceutyczne
76.0, Leki stosowane w leczeniu łagodnego przerostu gruczołu krokowego – blokujące receptory alfa-adrenergiczne
199.2, Wziewne leki beta-2-adrenergiczne o długim działaniu – produkty złozone z kortykosteroidami w średnich dawkach
197.1, Wziewne leki beta-2-adrenergiczne o krótkim działaniu