Zadanie domowe – animatorzy edukacyjni – przedmiot przywództwo


ZADANIE TRENERSKIE NR 1: stworzyć moduł edukacyjny dot. komunikacji niewerbalnej na bazie analizy odpowiednich momentów z wybranego z poniższych filmów:

  • Dersu Uzała; Akira Kurosawa
  • Drzazgi; Maciej Pieprzyca, Sprawa się rypła ; Janusz Kidawa
  • Królowa aniołów; Mariusz Grzegorzek
  • Samotność długodystansowca; Tony Richardson, Pętla; Wojciech Has
  • Opowieści księżycowe; Kenji Mizoguchi
  • Niebo nad Berlinem; Wim Wenders, To; Tommy Lee Wallace
  • Pingwiny z Madagaskaru: Misja Świąteczna; Gary Trousdale, Stowarzyszenie Umarłych Poetów; Peter Weir
  • Pola śmierci; Roland Joffé
  • 100 dziewczyn i ja ; Michael Davis, Helikopter w ogniu; Ridley Scott
  • Bestia z otchłani; Pat Corbitt
  • American Pie; Paul Weitz

    ZADANIE NR 3: stworzyć artystyczną zabawę team building na koncepcji tekstu do jednego z następujących utworów muzycznych:

  • Moody Blues, The, Days Of Future Passed, Perfect, Jestem
  • Deep Purple, Purpendicular, Ziyo, Graffiti, Stereophonics, World Gets Around
  • Dead Can Dance, Within The Realm Of A Dying Sun, Dire Straits, Live At BBC, Sting, …Nothing Like The Sun
  • Led Zeppelin, IV

    ĆWICZENIE NR 3: – Kwestia prawiudłowego spisywania nieintuicyjnych informacji. Przygotować adekwatną dla typowego pacjenta zasadę aplikowania wybranej zponiższych leków:

  • 41.0, Antagoniści wapnia – pochodne dihydropirydyny
  • 209.0, Korykosteroidy do stosowania do oczu – produkty jednoskładnikowe i złożone
  • 178.3, Leki przeciwpsychotyczne – kwetiapina do stosowania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
  • 166.1, Leki przeciwpadaczkowe do stosowania doustnego – lewetiracetam – stałe postace farmaceutyczne
  • 76.0, Leki stosowane w leczeniu łagodnego przerostu gruczołu krokowego – blokujące receptory alfa-adrenergiczne
  • 199.2, Wziewne leki beta-2-adrenergiczne o długim działaniu – produkty złozone z kortykosteroidami w średnich dawkach
  • 197.1, Wziewne leki beta-2-adrenergiczne o krótkim działaniu