SYMULACJA NR 1: opracować moduł edukacyjny dot. komunikacji niewerbalnej na fundamencie oglądania fragmentów z jednego z poniższych filmów:
W zawieszeniu; Waldemar Krzystek
Zły porucznik; Abel Ferrara, Spotkanie; Thomas McCarthy
Wierny ogrodnik; Fernando Meirelles
Przypadek Harolda Cricka; Marc Forster, Pożegnania; Wojciech Has
Wesele; Andrzej Wajda
Czarna Dalia; Brian De Palma, Cześć, Tereska; Robert Gliński
Miłość blondynki; Milos Forman, Nieugięty Luke; Stuart Rosenberg
Siła strachu; John Polson
Amadeusz; Milos Forman, Karate Kid; John G. Avildsen
Biały oleander; Peter Kosminsky
Rocky 3; ; Sylvester Stallone
ĆWICZENIESZKOLENIOWE NR 3: przygotować artystyczną zabawę motywacyjno – integracyjną na koncepcji teledysku do wybranego z poniższych utworów muzycznych:
Black Cat Bones, Barber Wire Sandwich, Wire, Pink Flag
Smashing Pumpkins, Siamese Dream, Steppenwolf, Born To Be Wild, Dirty Blues Band, Dirty Blues Band
Led Zeppelin, Led Zeppelin II, Kern, Woody, Awful Disclousures Of Maria Monl, Sting, …Nothing Like The Sun
Dezerter, Ku przyszłości
ZAGADNIENIE NR 3: – Kwestia intuicyjnego prezentowania nieintuicyjnych informacji. Opracować komunikatywną dla statystycznego polaka zasadę stosowania wybranej zponiższych substancji medycznych:
136.0, Leki przeciwnowotworowe i immunomodulujace – leki immunosupresyjne – leflunomid
28.0, Glikozydy naparstnicy
14.1, Hormony trzuski – insuliny ludzkie i analogi insulin ludzkich
41.0, Antagoniści wapnia – pochodne dihydropirydyny
52.0, Leki przeciwłuszczycowe do stosowania ogólnego – psoraleny – metoksalen
178.3, Leki przeciwpsychotyczne – kwetiapina do stosowania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
44.0, Inhibitory konwertazy angiotensyny – produkty jednoskładnikowe i złożone