Zadanie domowe – wykładowcy i instruktorzy – specjalizacja biznes


SYMULACJA NR 1: opracować moduł edukacyjny dot. komunikacji niewerbalnej na fundamencie oglądania fragmentów z jednego z poniższych filmów:

  • W zawieszeniu; Waldemar Krzystek
  • Zły porucznik; Abel Ferrara, Spotkanie; Thomas McCarthy
  • Wierny ogrodnik; Fernando Meirelles
  • Przypadek Harolda Cricka; Marc Forster, Pożegnania; Wojciech Has
  • Wesele; Andrzej Wajda
  • Czarna Dalia; Brian De Palma, Cześć, Tereska; Robert Gliński
  • Miłość blondynki; Milos Forman, Nieugięty Luke; Stuart Rosenberg
  • Siła strachu; John Polson
  • Amadeusz; Milos Forman, Karate Kid; John G. Avildsen
  • Biały oleander; Peter Kosminsky
  • Rocky 3; ; Sylvester Stallone

    ĆWICZENIESZKOLENIOWE NR 3: przygotować artystyczną zabawę motywacyjno – integracyjną na koncepcji teledysku do wybranego z poniższych utworów muzycznych:

  • Black Cat Bones, Barber Wire Sandwich, Wire, Pink Flag
  • Smashing Pumpkins, Siamese Dream, Steppenwolf, Born To Be Wild, Dirty Blues Band, Dirty Blues Band
  • Led Zeppelin, Led Zeppelin II, Kern, Woody, Awful Disclousures Of Maria Monl, Sting, …Nothing Like The Sun
  • Dezerter, Ku przyszłości

    ZAGADNIENIE NR 3: – Kwestia intuicyjnego prezentowania nieintuicyjnych informacji. Opracować komunikatywną dla statystycznego polaka zasadę stosowania wybranej zponiższych substancji medycznych:

  • 136.0, Leki przeciwnowotworowe i immunomodulujace – leki immunosupresyjne – leflunomid
  • 28.0, Glikozydy naparstnicy
  • 14.1, Hormony trzuski – insuliny ludzkie i analogi insulin ludzkich
  • 41.0, Antagoniści wapnia – pochodne dihydropirydyny
  • 52.0, Leki przeciwłuszczycowe do stosowania ogólnego – psoraleny – metoksalen
  • 178.3, Leki przeciwpsychotyczne – kwetiapina do stosowania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
  • 44.0, Inhibitory konwertazy angiotensyny – produkty jednoskładnikowe i złożone