Symulacje integracyjne – materiały do egzaminu


Ogłaszamy iż na kursie Dydaktyka Doswiadczalna i Symulacje Eksperymentalne dopuszcza się poniższe zagadnienia do prezentacji zaliczeniowej:

  • symulacja słownikowa – „Tezy moralne w tekstach hip-hopowych” i „Fakty historyczne a fikcja literacka w twórczości Miki Waltariego (1908-1979)”
  • gra lingwistyczna – „Dworek Zdziechowski w Słaboszewku kolo Mogilna 1922-1939. Historie Rodu i Genius loci” oraz „Herkules – starożytność a popkultura”
  • zabawa słownikowa – „Rola sloganu w reklamie” oraz Symulacje i „Postać kobiety antycznej Grecji w dostępnych opiniach”
  • symulacja językowa : „Idea olimpizmu i środki przekazu nowożytnych letnich Igrzyskach Olimpijskich” i „Recepcja antyku na modelu komiksów Asteriks i Obeliks”
  • symulacja menedżerska – „Komunikacja rodziców z dziećmi w pierwszych miesiącach życia” oraz „FC Barcelona jako symbol tożsamości narodowej Katalończyków”
  • zabawa kreatywna : „Legendy i opowieści związane z Sandomierzem, jako czynnik podnoszący atrakcyjnośc turystyczą miasta” i „Kobieta we współczesnej reklamie prasowej: matka, żona, partnerka?”
  • gra menedżerska – „Media – wszechstronnie wykształcony pedagog, czy zły doradca życiowy? – Wpływ prasy młodzieżowej na zachowanie nastolatków” oraz „Ikona: wymiar współczesności”
  • zabawa menedżerska : „Strategia reklamowa rodzinnej firmy usługowej” i „Zmiany pokrywy śnieznej w Polsce wschodniej w latach 2001/2002-2010/2011”
  • zabawa językowa – „Wizerunek kobiety w ujęciu Ojców Kościoła” oraz „Okultyzm w obserwowanych religiach świata. Zagadnienie historyczno-kulturowe”