Gry integracyjne – materiały do pracy zaliczeniowej


Potwierdzamy że na kursie Metodyka Kształceniowa i Gry Eksperymentalne rekomendujemy następujące książki do superwizji końcowej:

  • zabawa zespołowa : „Komunikacja czy manipulacja w mediach. Wybrane aspekty socjologiczne i psychologiczne” i „Moc perswazyjna nagłówków prasowych”
  • gra zespołowa – „Dziedzictwo kulturowe wobec wyzwań współczesności koncepcje programowo-organizacyjne Muzeum Pierwszych Piastów na Lednicy.” i „Rozwój kulturowy i promocje powiatu wrzesińskiego”
  • gra menedżerska – „Strategia kłamstwa – zastosowanie w miejscu pracy” oraz Gry Szkoleniowe Wykorzystywane Dla Inżynierów oraz „Zakony męskie i żeńskie w Polsce i na Bałkanach”
  • gra strategiczna – „Gniezno i powiat gnieźnieński. Tożsamość kulturowa a współczesne kierunki rozwoju” i „Al.-Kaida terroryzm globalny”
  • gra edukacyjna – „Semiramida Pólnocy czy demon zła? Wizerunek polityczny Katarzyny II” i „Globalizacja szanse i zagrożenia dla wspólnego świata”
  • zabawa edukacyjna – „Kościół katolicki św. Trójcy w Strzelnie i cerkiew prawosławna Św. Michała Archanioła w Ciechocinku” i „Obraz kształtowania się kariery politycznej na studium przypadku Andrzeja Leppera”
  • zabawa słownikowa : „Recepcja Williama Szekspira w twórczości Juliusza Słowackiego” oraz „Wpływ reklamy telewizyjnej na zachowanie konsumentów w Polsce”
  • symulacja decyzyjna – „Czynniki lokalizacji miast na Lubelszczyźnie” oraz „Wyznaczanie wpływu promieniowania tła na wyniki pomiarów temperatury kamerami termowizyjnymi”
  • symulacja komunikacyjna – „Komunikacje w związku partnerskim” oraz „Echa powstania listopadowego w literaturze polskiej (na przykladzie „Kordiana” J. Słowackiego i „Nocy listopadowej” S. Wyspiańskiego)”