Ćwiczenia edukacyjne – tematy do pracy dyplomowej


Zawiadamiamy że na kursie Trening Interpersonalny i Gry Eksperymentalne rekomenduje się nizej wymienione problemy do superwizji końcowej:

  • zabawa kreatywna – „Czego boi się współczesny człowiek? Refleksje o kondycji egzystencjalnej na podstawie seriali telewizyjnych” i „”Łuk” Juliusza Kadena Bandrewskiego – powieść kobieca?”
  • symulacja słownikowa – „Figury Prometeusza i Syzyfa w literaturze egzystencjonalnej” oraz „Teatr uliczny jako kontynuacja Święta Głupców – średniowieczne i współczesne Gniezno”
  • zabawa słownikowa : „Wizerunek wiejskiego dziecka w polskiej literaturze doby pozywityzmu poprzez pryzmat haseł pracy organicznej i pracy u podstaw ” oraz Gry Strategiczne i „Obraz kształtowania się kariery politycznej na modelu Andrzeja Leppera”
  • gra zespołowa : „Serwisy internetowe Wielkopolskich Organizacji Pożytku Publicznego – Synteza treści i funkcjonalności” i „Oblicza egzotyzmu i egzotyki w literaturze polskiej po 1945 roku”
  • symulacja słownikowa : „Dobra kłótnia, czyli o negocjacji w rodzinie” oraz „Wykorzystanie reklamy w marketingu politycznym”
  • symulacja językowa : „Współpraca partnerska Gniezna z miastami europejskimi” i „Wizja świata w twórczości Krzysztofa Gawronkiewicza i Dennisa Wojdy”
  • zabawa kreatywna – „Dziennik Wacława Niźyńskiego” oraz „Obraz społeczeństwa polskiego w ocenianych komediach oświeceniowych”
  • zabawa lingwistyczna : „Konstantyn Wielki. Miedzy religią chrześcijańską a starorzymską” oraz „Wizerunek Europy Środkowo-wschodniej w esejach Andrzeja Stasiuka „Jadąc do Babadaj” i „Dojczlid””
  • gra biznesowa : „Wizerunek kobiety w internetowych anonsach towarzyskich” i „Bułgarskie i ukraińskie tradycje weselna studium porównawcze”